Deprecated: Call-time pass-by-reference has been deprecated in /home/konsolka/domains/nie-polecam.pl/public_html/includes/modules/extra/subcategories-menu.inc.php on line 23
 Notebook ASUS F5V-APO26C – negatywna ocena produktu- Nie-Polecam.pl

Notebook ASUS F5V-APO26C – negatywna ocena produktu (421)

Dodał : tadzio
85.89.169.***
Dodano : 21 kwietnia 2008
Odsłony : 1768
Wiarygodność raportu:
+3
Pokaż raport znajomym:

       

Z treścią raportu zgadza się : 3 osób
Z treścią raportu nie zgadza się : 0 osób
Ogólnie zawsze oceniałem produkty ASUS-a wysoko, ale okazało się, że są problemy z płytą główną. I chciałbym przestrzec wszystkich, że problemy dopiero zaczynają się gdy coś szwankuje. Poziom obsługi klienta jest poniżej firmy "krzak". Bezprawne wyłudzanie bardzo dokładnych danych osobowych, których samo wpisywanie zajmuje dużo czasu, a bez których nie można skorzystać nawet z wysłania pytania za pomocą formularza. Bo o jakimkolwiek adresie mail, telefonie możecie zapomnieć, jedyne maile to adres na Tajwan, skąd przychodzą odpowiedzi, że pomoc jest udzielana tylko w języku angielskim. Strona asusa chodzi gorzej niż nasza-klasa w godzinach szczytu, wiec wypełnienie wszystkich danych, aby wysłać jakąś wiadomość to kilkadziesiąt minut walczenia po stronach. Odpowiedzi także nie przyjdą na Wasz mail - musicie się pofatygować znowu na stronę skorzystać adresu wyświetlonego na końcu wysyłki prośby o pomoc, ale tam też otrzymacie lakoniczną zwykle wiadomość pod którą nikt się nie podpisze - więc jak otrzymacie odpowiedź typu: proszę ponownie zainstalować sterowniki - to możecie tylko bezsilnie gryźć ścianę ze złości bo odpowiedzieć nie ma komu że robiliście to już 13 razy. Ha! - zapomniałem możecie jeszcze skorzystać z forum (dostępne oczywiście po podaniu wszystkich danych z nr buta włącznie) i wymienić się informacjami z innymi nieszczęśnikami którzy popadli w problemy - bo tam oczywiście nikt z Asusa Wam nie odpowie. Podejrzewam że przedstawicielstwo asusa w Polsce to 2 osoby zajmujące się liczeniem kasy i nie mają one czasu na zaglądanie co się dzieje na stronie, dlatego tak skrzętnie ukrywają kontaktu do siebie. Pozostaje Wam drodzy kupujący zwrócić się jedynie do sklepu gdzie kupiliście sprzęt i w Bogu nadzieja że to sklep uczciwy i Wam pomoże...

Komentarze (3)

  Pozytywnych: 3  Neutralnych: 0  Negatywnych: 0  

Potwierdzam, chociaż mój przypadek sięga aż 6 lat kiedy ojciec zakupił laptopa asusa za 7500 zł., na gwarancji ten laptop 3 razy się zepsuł, awaria płyty głównej, po gwarancji płyta główna już całkowicie siadła, naprawa po paru latach przekraczała wartość laptopa więc jedynym wyjściem było tylko sprzedanie tych części na allegro. Kuzyn kupił komputer parę lat temu i również ma problemy z płytą asusa, już nie ma na niej gwarancji i komputer się resetuje przez płytę(było sprawdzane wiele części i winowajcą jest płyta). Odradzam!

hrnk43
30-06-2009
87.205.222.***
Potwierdzam w całej rozciągłości. Kupiłem płytę główną ASUS, a rok później notebooka ASUS A6R - z jednym i drugim były problemy - ale to się zdarza każdemu producentowi - Natomiast proces reklamacyjny, obsługa klienta, wyłudzanie danych osobowych. ASUS łamie chyba wszelkie możliwe zasady i przepisy konsumenckie. Odradzam poważnie wchodzenie na drogę gwarancyjną, reklamacyjną i jakichkolwiek kontaktów z ASUSem i ich serwisem ORIKA czy jak im tam...

wwwgompl
27-11-2008
195.160.175.***
nic dodac nic ujac! obsluge klienta i serwis maja BEZNADZIEJNY!!!! Z tego wzgledu rowniez odradzam zakup produktow tej firmy...niestety taka prawda

~grigori
30-07-2008
79.185.93.***
 
 




  główna     o nas           dodaj raport     aktualności     ranking     reklama     regulamin     kontakt  
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Copyright © Nie-Polecam.pl & rewolucje.NET
Powered by: eStorm IT